Ako tražiš posao na menadžerskoj ili liderskoj poziciji, a ne ide ti, evo šta treba da promeniš

Ako konkurišeš za menadžerske poslove, ali ne dobijaš prave prilike, evo šta može biti problem, šta su najčešće prepreke i kako da ih prevaziđeš

Isto proveri i za LinkedIn profil, mora da bude savremen i update-ovan.

🌟 1. Poboljšaj LIČNI BIZNIS BREND i vidljivost na LinkedInu

Cv i LinekdIn profil su polazna tačka. Moraju da budu dobro spakovani,  moderni i da sadrže sve ključne reči. 

Potom: moraju da imaju definisan karijerni cilj, a to obično fali.

Dosadni dugački tekstovi, eseji u CV-ju govore da vas je vreme pregazilo.

Uradite update, skratite rečenice, ostavite ključne stvari, ubacite rezultate.

Povećajte svoju vidljivost!

Pojačajte angažovanost na LinkedIn mreži. Napišite neki blog, podelite neko iskustvo ili zanimljivo istraživanje, dajte neki savet, evo kao ja sad 🙂

🌟 2. PROMENITE NAČIN POTRAGE ZA POSLOM

GREŠKA 1. je u traženju posla samo prijavom na oglase i čekanje da te neko pozove – to nije dovoljno već odavno, jer se menadžerske pozicije teško dobijaju preko oglasa.

Evo predloga šta promeniti: pojačati proaktivnu potragu! ➡️ ojačati biznis networking

➡️ stupiti u kontakt sa predstavnicima Top managementa i decision makerima i njima direktno poslati CV

➡️ kontaktirati direktno predstavnike kompanija, preko LinekdIna kad naiđete na zanimljiv oglas

🌟 3. PRINCIPI, PRINCIPI, PRINCIPI koji nas sabotiraju

Toliko ih gradimo, verujemo u njih, ali nekad umeju da nas koštaju i sabotiraju.

Vreme je da malo modernizujemo one lične principe i uverenja, koji nas remete. Na primer: selfmarketing.

Prva stvar. Nema ničeg strašnog u tome da stavite na sebe mrvicu veći fokus (na svoje snage i argumente zašto sam baš ja dobar za neki posao). Smanjite brigu da li ste ispali mrvicu više napadni, nego što ste želeli. Cilj je da pronađete posao, a ne da bijete te bitke, kao da ste junior na početku karijere.

Drugo. Iskoristite to što ste radili na pozicijama koje zahtevaju visok nivo pregovaračkih veština i veština uticaja na druge ljude.

To u prevodu znači da možete da prodate šta želite i utičete na koga želite. E sad, samo primenite ono što već znate, na sebe kao brend i uspećete i pre nego što trepnete!

Razmislite koja od ovih prepreka je vaše najveće usko grlo i krenite u proces promene.

Ako vam je potrebna podrška, prijavite se na Sinapsino Karijerno savetovanje

https://www.sinapsa.co.rs/karijerno-savetovanje/