Od 2018-te godine usluga koja polako postaje zaštitni znak agencije Sinapsa su radionice timskog koučinga.
Cilj ovih obuka je osnaživanje tima i poverenja među njegovim članovima, postavljanje zajedničkih dugoročnih ciljeva i jačanje timske dinamike.
2 NAČINA ORGANIZACIJE
Team coaching programe smo često organizovali u formi koučing dana negde van firme, u prirodi, u kombinaciji sa tim-bilding aktivnostima, kako bi učesnici imali priliku da edukativni deo seminara, upotpune zabanvim timskim aktivnostima.
S obzirom da je ponekad zahtevno u organizacionom smislu, da svi članovi tima izdvoje ceo dan za ovakav skup, alternativa je organizacija nekoliko povezanih radionica, ali u određenim vremenskim intervalima, npr. jednoipočasovne radionice, jednom nedeljno u trajanju 2 meseca.
Ponosni smo jer smo u većini timovima sa kojima smo radili uspeli da dodjemo do snažnih uvida i boljih timskih rezultata, da uspostavimo atmosferu ojačanog poverenja između učesnika, što je počelo da se odražava na svakodnevni rad i bolju efektivnost timova.
Posebno izazovno je bilo organizovanje ovakvih radionica u kompanijama Aigo Business System i Atom partner, gde smo radili sa skoro 10 timova i svaki proveli kroz set od 5 fo 8 radionica. Ključni benefiti ovakvih radionica bili su: jasnija očekivanja članova tima jednih od drugih, bolja atmosfera i timska dinamika unutar timova, otvorenija komunikacija i uspostavljanje kulture davanja feedback-a unutar tima.
Od marta 2020 godine, uslovljeno Korona krizom, organizujemo i ONLINE timske radionice
Dinamika jeste drugačija, nije ni sve vežbe moguće izvesti, pa se radionice moraju posebno prilagoditi online izvođenju, što iziskuje dodatne napore ne samo voditelja radionice, nego i svih učesnika.
Ipak, vrlo brzo se ispostavilo da su za period kriza i turbulencija timske koučing radionice jedan od najmoćnijih načina da se ljudi dodatno usmere jedni na druge i dobiju podršku kolega u radu. Ove radionice su neka vrsta čuvara osećaja pripadnosti timu i identifikacije sa timskim ciljevima,
Neprocenjiva je vrednost zajedničkih uvida do kojih članovi tima dolaze, dok sede izolovani i šćućureni u nekoj kuhinji ili sobi sa lošijim kvalitetom konekcije preko ZOOM-a.
Ne postoji ROI koji može da preračuna važnost i doprinos podrške kolegama da se lakše izbore sa ličnim izazovima koji su za svakog u timu različiti.
Šta je najvrednije što ostaje svakom klijentu u amanet posle ovih radionica?
spremnost na zaozbiljsko prihvatanje drugačijeg mišljenja, razumevanje kolega na nekoj dubljoj ravni, buđenje inicijative, kao i potrebe za pružanjem podrške drugom, spremnost na zajedničko savladavanje otpora od promena, što onda zajedno vodi bržem ostvarenju ciljeva tima
sa druge strane, evidentan je LIČNI RAST SVAKOG POJEDINCA U TIMU, i njegova bolja intergraciju sa timom i firmom.
.
Najviše smo ponosni na ovakve radionice u sjajnoj kompaniji Dr. Oetker, sa čijim HR timom smo organizovali veliki broj ovakvih radionica tokom vanrednog stanja, a nastavljamo i dalje, jer kroz njih jačamo fokus i timske napore ne samo ka realizaciji biznis ciljeva, već i ka ličnom razvoju svakog pojedinca unutar tima, uz podršku drugih kolega. Neprocenjiva vrednost.