• O nama
  • Usluge za kompanije
  • Lični razvoj
  • Projekti
  • ONLINE RAZVOJNI PROGRAMI
  • Blog
  • Kontakt
  • O nama
  • Usluge za kompanije
  • Lični razvoj
  • Projekti
  • ONLINE RAZVOJNI PROGRAMI
  • Blog
  • Kontakt

AIGO Business System d.o.o. Beograd, kompanija koja se dugi niz godina zasluženo nalazi na liderskoj poziciji u oblasti printing poslovanja, raspisuje konkurs za radno mesto:

 

IT – administrator

Opis posla:

  • Instalira i konfiguriše softver za virtualizaciju (Vmware, Hyper-V) na fizičke servere i povezuje iste u jedinstvenu virtuelnu celinu – „private cloud“;

  • Instalira operativne sisteme i aplikativni softver na servere i računare – radne stanice, konfiguriše ih i povezuje u domensku strukturu;

  • Konfiguriše i nadgleda kompletnu hardversku infrastrukturu: servere, storidže, radne stanice, tanke klijente, štampače, multifunkcijske uređaje i ostalu IT opremu;

  • Redovno vrši monitoring informacionog sistema (praćenje ključnih logova na serverima i ostaloj IT opremi);

  • Predlaže i specificira hardversku i softversku nadogradnju za potrebe informacionog sistema (IS);

  • Definiše, prati, menja i dopunjuje politike bekapa (šta se bekapira i kada);

  • Redovno nadgleda rad aplikacija IS-a, daje predloge za unapređenje funkcionalnosti postojećih i razvoj novih aplikacija;

  • Radi na implementaciji, održavanju i pružanju stručne pomoći internim korisnicima partnera;

  • Implementira, održava i softverski prati kompletnu aktivnu mrežnu i komunikacionu opremu;

  • Obezbeđuje sigurnost Internet pristupa, DMZ-a, definisanje, izmena – dopuna Access-lista i filtera za pristup sadržajima na Internetu;

Od kandidata očekujemo:

  • radno iskustvo na sličnim poslovima;

  • VII stepen obrazovanja;

  • aktivno znanje engleskog jezika;

  • odlično poznavanje rada na računaru – MS Office;

  • posedovanje vozačke dozvole B kategorije.

Dodatne veštine i osobine koje tražimo od kandidata:

  • pedantnost, preciznost i usmerenost na detalje;

  • odgovornost i poštovanje zadatih rokova;

  • sistematičnost, analitičnost i organizovanost;

  • prilagodljivost i sposobnost brzog učenja;

  • ciljnu usmerenost i prihvatanje  visokih standarda rada;

  • mogućnost samostalnog i timskog rada.

Nudimo mogućnost rada u stabilnoj kompaniji sa odličnom perspektivom razvoja na tržištu regije, rad u kvalitetnom, stručnom timu i dinamičnom poslovnom okruženju, sa velikim potencijalom za profesionalni rast i razvoj karijere. Izabrani kandidati će proći različite edukacije i treninge sa ciljem kvalitetnog uvođenja u posao.

Prijave možete slati na e-mail adresu naseg hr konsultanta neda.mirkovic@sinapsa.co.rs

U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju tražene uslove.

APLICIRAJ OVDE
Scroll
  • O nama
    • Usluge za kompanije
    • Individualni konsalting
    • Zanimljivi projekti
  • Blog
  • Kontakt
2019@sinapsa.co.rs